W wyniku współpracy z naszą spółką-córką AMS System gwarantujemy kumulację potencjału generowanych przez Operatorów ISP minut i dzięki temu obniżanie cen jednostkowych tranzytów.
AMS realizuje dla naszej całej grupy wszelkie kwestie związane z telefonią VOIP:
– obsługa rozgłaszania numeracji oraz numerów routingowych,
– obsługa ruchu przychodzącego i wychodzącego,
– interfejs do przenoszenia numerów – chyba jeden z najbardziej intuicyjnych – nie wymaga szkolenia !
– obsługa PLI-CBD2 w ramach interfejsu do przenoszenia numerów,

Dodatkowe informacje: biuro@amssystem.pl

Pracujemy nad udostępnieniem wersji online cennika i rozbudową części informacyjnej usługi.

FAQ – najczęściej zadawane pytania:

Centrala obsługuje protokoły SIP oraz MGCP.
Dowolne terminale obsługujące te protokoły mogą zostać wykorzystane jako urządzenia abonenckie.

Platforma obsługuje funkcje API realizowane z wykorzystaniem technologii WebService umożliwiające Resellerowi obsługę kartotek klientów, kont telefonicznych i rozliczeń.

  1. Przekierowywanie połączeń:
  • bezwarunkowe – CFU
  • gdy linia jest zajęta – CFB
  • pod nieobecność – CFNR
  • przy nieosiągalności – CFUR
  1. Przekazanie połączenia (transfer)
  2. Zarządzanie blokadami połączeń wychodzących OCB
  3. Zarządzanie połączeniami przychodzącymi:
  • blokada połączeń przekierowanych – FWDREJ
  • nie przeszkadzać – DND
  • Odrzucanie połączeń anonimowych – ACREJ
  • Połączenia oczekujące
  1. Połączenia trójstronne – TPC
  2. Zarządzanie prezentacją własnego numeru – CLIR
  3. Poczta głosowa
  4. Sprawdzanie bilingu
  5. Budzenie
  6. Skrócone wybieranie

Platforma udostępnia dedykowany, konfigurowalny panel z funkcjami dla użytkowników usług telefonicznych.

W zależności od konfiguracji dostępne funkcje dla abonenta to:

  • Billing – pozwala abonentowi na przeglądanie billingu
  • Faks – włącza możliwość odbierania i wysyłania faxów z poziomu panelu www
  • IVR – udostępnienia funkcję związane z IVR
  • Moh – umożliwia użytkownikowi panelu abonenckiego zarządzanie usługą Music On Hold
  • Moje numery – pozwala na przeglądanie i zarządzanie ustawieniami numerów telefonów
  • Książka telefoniczna – udostępnia książę telefoniczną
  • Nagrywanie rozmów – włącza możliwość nagrywania i odsłuchiwania rozmów
  • Trakty – pozwala przeglądać billing dla traktów abonenckich
  • Poczta głosowa – pozwala na odsłuchiwanie nagrań poczty głosowej z poziomu panelu abonenckiego

Tak, centrala umożliwia korzystanie z funkcji Web2Fax (wysyłanie plików PDF na tradycyjne telefaksy) jak i Fax2Mail (odbiór faksów w postaci plików PDF w załączeniu do wiadomości e-mail).