Oferta cenowa – Warszawa

Usługi tranzytu globalnego udostępniane uczestnikowi EPIX w postaci dedykowanej sesji na routerze udostępnionej VLANem L2.
Możliwy odbiór bezpośredni na porcie fizycznym dostawcy, bez udziału urządzeń EPIX – pytać.

1

Nazwa usługi: WAR-GlobalMix
Kod usługi: WGM

Dostępność usługi: Węzły EPIX w Warszawie
Opis: Mix globalnych operatorów Tier 1/2 i IXów europejskich tworzony w EPIX.Warszawa, w dużym stopniu niezależny technicznie od Katowic.
Liczba prefixów: pełny dostęp do globalnego Internetu
Redundancja: redundancja łącz międzynarodowych, redundancja routerów, redundancja łącz pośrednich WAR-KAT, możliwe dwie sesje (dwa niezależne vlany do dwóch routerów w różnych węzłach EPIX), możliwe rozliczanie współdzielonym commitmentem,
Lokalizacja routerów usługowych: EPIX.Warszawa,
Ochrona przed DDOS: automatyczny blackholing EPIX, pozostawiający czas na zadziałanie własnych mechanizmów,
Obsługa zamówień: EPIX,
Wsparcie techniczne: EPIX,
Fakturowanie usługi: EPIX,
Rozliczanie: 95 percentyl, minimum 50Mbps, krok 50Mbps, dostępny burst = commitment x2*, możliwe rozliczanie współdzielonym commitmentem
Kontrakt: bezterminowy, 3 miesięczne wypowiedzenie,
Status ceny: zmienna, uwzględnia kurs EUR i spadające ceny jednostkowych kosztów transmisji oraz redukcji cen wraz ze wzrostem wolumenu zakupu upstreamów, cena spada wyłącznie dla wolumenu commitment,
Cena vlana+sesji: 56PLN,
Cena aktywacji: 99PLN,
Sposób zamówienia: e-mail z zamówieniem usługi na zamowienia@epix.net.pl,
Cena za 1Mbps commitment: 

widoczna dla zalogowanych,


Cena za 1Mbps burst: 

widoczna dla zalogowanych,

Składniki:
Level 3 z POP w Warszawie
Telia z POP w Warszawie
GTT z POP w Warszawie
RETN z POP w Warszawie
Cogent z POP w Warszawie (w trakcie wycofywania)
DE-CIX  trasą zachodnią
NL-IX trasą zachodnią
Giganet.ua z POP w Warszawie
niebawem kolejni

Uwagi

Użytkownik deklaruje commitment jako pasmo, którego w normalnych warunkach nie przekracza, pasmo dostępne jest co najmniej dwa razy większe.
Usługi bezpośrednie do operatorów Tier 1/2 nie są realizowane redundantnie (w wypadku większej awarii przerwy mogą być nawet kilkugodzinne), zalecamy posiadanie innej usługi global jako backupu.