Problemy Altus – kontynuacja.

Instalacja patcha do oprogramowanie przełącznika rozwiązała problem strat na wybranych portach.
Niestety wymagany był jego restart.
Mamy nadzieję że to koniec problemów, przełącznik pod obserwacją.

Problemy Altus.

Obserwujemy problemy z nowym przełącznikiem na węźle Altus.
Pracujemy nad rozwiązaniem.

Problemy Exatel.

Od 18 listopada obserwujemy niestabilność działania łącza 10G Exatel.
Objawy to kilka krótkich zaników transmisji dziennie.
Skutkuje to rozłączeniami sesji do niektórych upstreamów i kilkusekundowych przerwach w transmisjach L2.

Exatel szuka przyczyny problemu.

Awaria EPIX -> Sitel – Zakończenie

Usuwanie usterki zakończone.

Awaria EPIX -> Sitel – Kontynuacja

Zlokalizowano uszkodzenie, czas naprawy to ok. 6 godzin.

Awaria EPIX -> Sitel

Obserwujemy problemy z transmisją KAT-WAW firmy Sitel.

Zbieramy dane dotyczące natury problemu.

Problemy Atman.

Obserwujemy niestabilność działania usług Atman EU-IX.
Nie znamy jeszcze ich przyczyny.

“Szanowni Państwo.
Informujemy, że od godziny 20:50 obserwujemy awarię łącz szkieletowych. Na chwilę obecną czas usunięcia awarii pozostaje nieznany.
Za powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy.
=====================================
Dotyczy następujących usług / Affects following services:
nazwa: “Epoludnie.6”,  opis: “peering.global Altus Katowice”
=====================================”

Problemy Atman – Zakończenie.

Atman:

“Szanowni Państwo, Informujemy, że prace naszego poddostawcy zostały zakończone. Ostatnią przerwę zanotowaliśmy o godz. 11:01. Państwa usługi działają prawidłowo. Za powstałe niedogodności przepraszamy. ===================================== Dotyczy następujących usług / Affects following services: nazwa: “Epoludnie.3”, opis: “tr.: 10 GbE Katowice/Altus-Warszawa/LIM13.14″ =====================================”

Problemy Atman – Kontynuacja.

Atman:

“Szanowni Państwo,
Informujemy, że od godziny 10:15 zaobserwowaliśmy krótkie przerwy na łączu Sochaczew – Łódź.
Spowodowane są one pracami poddostawcy w okolicach naszego kabla o których nie zostaliśmy powiadomieni.
Poddostawca został uczulony aby prace wykonywać z większą ostrożnością.
Prace mają się zakończyć za około godzinę. W tym czasie mogą pojawiać się krótkie przerwy w dostępie do usług.
Za powstałe niedogodności przepraszamy.
=====================================
Dotyczy następujących usług / Affects following services:
nazwa: “Epoludnie.3”, opis: “tr.: 10 GbE Katowice/Altus-Warszawa/LIM13.14″
=====================================”

Problemy Atman.

Obserwujemy niestabilność działania łącza Atman KAT-WAR.
Nie znamy jeszcze ich przyczyny.