Świąteczno-noworoczna przerwa techniczna w EPIX.


Od 2023-12-19 zaczęła się przerwa w realizacji prac technicznych w EPIX, będzie ona trwała do 2024-01-07  włącznie. W tym okresie wstrzymujemy się od realizacji działań modernizacyjnych, prac planowych, a także uruchomień nowych usług dla Uczestników i modyfikacji obecnie eksploatowanych. Oczywiście mamy świadomość występowania sytuacji wyjątkowych, zwracamy jednak uwagę, iż podobne przerwy mają również nasi dostawcy, kooperanci i kolokatorzy, dlatego zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjmowania zleceń, których realizacja jest uzależniona od nich w jakikolwiek sposób, lub może wpłynąć na zakłócenie stabilności usług.

Zlecenia złożone od 2023-12-20 będziemy realizowali najprawdopodobniej już w nowym roku. NOC EPIX będzie w tym okresie realizował wyłącznie obsługę zapobiegania i usuwania awarii, oczywiście w trybie 24 x 7 x 365, jak zwykle pod e-mailem noc@epix.net.pl.
Spokojnych i Wesołych Świąt!

Świąteczno-noworoczna przerwa techniczna w EPIX.


Od 22 grudnia 2022 r. trwa przerwa w realizacji prac technicznych w EPIX, będzie ona trwała do 8 stycznia 2023 r.  włącznie. W tym okresie wstrzymujemy się od możliwych do przesunięcia w realizacji działań modernizacyjnych, prac planowych, a także uruchomień nowych usług dla Uczestników i modyfikacji obecnie eksploatowanych. Oczywiście mamy świadomość występowania sytuacji wyjątkowych, zwracamy jednak uwagę, iż podobne przerwy mają również nasi dostawcy, kooperanci i kolokatorzy, dlatego zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjmowania zleceń, których realizacja jest uzależniona od nich w jakikolwiek sposób.

Zlecenia złożone od 23 grudnia 2022 r. będziemy realizowali już w nowym roku. NOC EPIX będzie w tym okresie realizował wyłącznie obsługę zapobiegania i usuwania awarii, oczywiście w trybie 24 x 7 x 365, jak zwykle pod e-mailem .

Spokojnych i Wesołych Świąt!

Świąteczno-noworoczna przerwa techniczna w EPIX.


W dniu 2021-12-22 rozpoczęła się przerwa w realizacji prac technicznych w EPIX, będzie ona trwała do 2022-01-09 włącznie.
W tym okresie wstrzymujemy się od możliwych do przesunięcia w realizacji działań modernizacyjnych, prac planowych, a także uruchomień nowych usług dla Uczestników i modyfikacji obecnie eksploatowanych.
Oczywiście mamy świadomość występowania sytuacji wyjątkowych, zwracamy jednak uwagę, iż podobne przerwy mają również nasi dostawcy, kooperanci i kolokatorzy, dlatego zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjmowania zleceń, których realizacja jest uzależniona od nich w jakikolwiek sposób.
Zlecenia złożone od dnia 2021-12-23 będziemy realizowali już w nowym roku.
NOC EPIX będzie w tym okresie realizował wyłącznie obsługę zapobiegania i usuwania awarii, oczywiście w trybie 24 x 7 x 365, jak zwykle pod e-mailem noc@epix.net.pl.

Spokojnych i wesołych świąt!

Okres Święta Bożego Narodzenia – Nowy Rok w Quicktel.

W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia oraz Nowym Rokiem wstrzymujemy

realizację prac planowanych, modernizacyjnych oraz uruchomień nowych usług.

Obsługa ewentualnych zgłoszeń awaryjnych pozostaje aktywna, w standardowym trybie – zgłoszenie mailowe + kontakt telefoniczny.

Techniczna przerwa świąteczna rozpoczyna się w dniu 24.12.2021 i kończy w dniu 9.01.2022r.
Jednocześnie informujemy, iż dni 24.12.2021 oraz 7.01.2022 są dla pracowników Quicktel, dniami wolnymi od pracy.

[KAT/WAR] Świąteczno-noworoczna przerwa techniczna w EPIX.

W dniu 2020-12-15 rozpoczęła się przerwa w realizacji prac technicznych w EPIX, będzie ona trwała do 2021-01-06 włącznie.
W tym okresie wstrzymujemy się od możliwych do przesunięcia w realizacji działań modernizacyjnych, prac planowych, a także uruchomień nowych usług dla Uczestników i modyfikacji obecnie eksploatowanych.
Oczywiście mamy świadomość występowania sytuacji wyjątkowych, zwracamy jednak uwagę, iż podobne przerwy mają również nasi dostawcy, kooperanci i kolokatorzy, dlatego zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjmowania zleceń, których realizacja jest uzależniona od nich w jakikolwiek sposób.
Zlecenia złożone od dnia 2020-12-16 będziemy realizowali już w nowym roku.
NOC EPIX będzie w tym okresie realizował wyłącznie obsługę zapobiegania i usuwania awarii, oczywiście w trybie 24 x 7 x 365, jak zwykle pod e-mailem noc@epix.net.pl.

Spokojnych i wesołych świąt!

[KAT/WAR] OpenPeering prace diagnostyczne na RS-ach

W nocy 24 lipca między godziną 00:30 – 05:00 będą prowadzone prace diagnostyczne na RS-ach w openpeeringach KAT oraz WAR.

Podczas prowadzonych prac moga wystąpić restarty sesji BGP do RS-ów (przypominamy aby zestawić obie sesje

BGP do obu RSów w openpeeringach – w takim przypadku prace diagnostyczne nie będą miały wpływu na działanie usług)

[KAT/WAR] OpenPeering prace diagnostyczne na RS-ach

W nocy z 30.06 na 01.07 będą prowadzone prace diagnostyczne na RS-ach w openpeeringach KAT oraz WAR.

Podczas prowadzonych prac moga wystąpić restarty sesji BGP do RS-ów (przypominamy aby zestawić obie sesje

BGP do obu RSów w openpeeringach – w takim przypadku prace diagnostyczne nie będą miały wpływu na działanie usług)

Update:
jako że przyczyną niestabilności naszych OP jest Hurricane Electric sesje z nimi pozostaną złożone do wyjaśnienia.

[KAT/WAR] Świąteczno-noworoczna przerwa techniczna w EPIX.

W dniu 2019-12-13 rozpoczyna się przerwa w realizacji prac technicznych w EPIX, będzie ona trwała do 2020-01-02 włącznie.
W tym okresie wstrzymujemy się od możliwych do przesunięcia w realizacji działań modernizacyjnych, prac planowych, a także uruchomień nowych usług dla Uczestników i modyfikacji obecnie eksploatowanych.
Oczywiście mamy świadomość występowania sytuacji wyjątkowych, zwracamy jednak uwagę, iż podobne przerwy mają również nasi dostawcy, kooperanci i kolokatorzy, dlatego zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjmowania zleceń, których realizacja jest uzależniona od nich w jakikolwiek sposób.
Zlecenia złożone od dnia 2019-12-14 będziemy realizowali już w nowym roku.
NOC EPIX będzie w tym okresie realizował wyłącznie obsługę zapobiegania i usuwania awarii, oczywiście w trybie 24 x 7 x 365, jak zwykle pod e-mailem noc@epix.net.pl.

Spokojnych i wesołych świąt!

[KAT/WAR] Świąteczno-noworoczna przerwa techniczna w EPIX.

W dniu 2018-12-14 rozpoczęła się przerwa w realizacji prac technicznych w EPIX, będzie ona trwała do 2018-01-02 włącznie.
W tym okresie wstrzymujemy się od możliwych do przesunięcia w realizacji działań modernizacyjnych, prac planowych, a także uruchomień nowych usług dla Uczestników i modyfikacji obecnie eksploatowanych.
Oczywiście mamy świadomość występowania sytuacji wyjątkowych, zwracamy jednak uwagę, iż podobne przerwy mają również nasi dostawcy, kooperanci i kolokatorzy, dlatego zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjmowania zleceń, których realizacja jest uzależniona od nich w jakikolwiek sposób.
Zlecenia złożone od dnia 2018-12-14 będziemy realizowali już w nowym roku.
NOC EPIX będzie w tym okresie realizował wyłącznie obsługę zapobiegania i usuwania awarii, oczywiście w trybie 24 x 7 x 365, jak zwykle pod e-mailem noc@epix.net.pl.

Spokojnych i wesołych świąt!

[KAT/WAR] Świąteczno-noworoczna przerwa techniczna w EPIX.

W dniu 2017-12-15 rozpoczęła się przerwa w realizacji prac technicznych w EPIX, będzie ona trwała do 2018-01-02 włącznie.
W tym okresie wstrzymujemy się od możliwych do przesunięcia w realizacji działań modernizacyjnych, prac planowych, a także uruchomień nowych usług dla Uczestników i modyfikacji obecnie eksploatowanych.
Oczywiście mamy świadomość występowania sytuacji wyjątkowych, zwracamy jednak uwagę, iż podobne przerwy mają również nasi dostawcy, kooperanci i kolokatorzy, dlatego zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjmowania zleceń, których realizacja jest uzależniona od nich w jakikolwiek sposób.
Zlecenia złożone od dnia dzisiejszego będziemy realizowali już w nowym roku, rozpoczęte do 2017-12-14 postaramy się dokończyć w kolejnych dniach.

NOC EPIX będzie w tym okresie realizował wyłącznie obsługę zapobiegania i usuwania awarii, oczywiście w trybie 24 x 7 x 365, jak zwykle pod emailem noc@epix.net.pl.